Telefon12-429-45-68

Obsługa informatyczna oraz outsourcing IT w Krakowie.



Zobacz też:  SERWIS  |  SPRZEDAŻ  |   ODZYSKIWANIE DANYCH





Nadzór

  • nadzorowanie pracy stanowisk komputerowych, stacji roboczych
  • bieżąca konserwacja peryferyjnego sprzętu komputerowego
  • nadzór nad siecią komputerową wraz z jej urządzeniami typu routery, bridge, punkty dostępowe wi-fi, sieci bezprzewodowe
  • kontrola łącza internetowego


  • Instalacje

  • instalowanie i uruchamianie oprogramowania systemowego na serwerach
  • instalowanie i uruchamianie oprogramowania systemowego na stacjach roboczych
  • wnioskowanie nowych rozwiązań w zakresie: oprogramowania, zakupu sprzętu i wyposażenia przy tworzeniu nowych stanowisk komputerowych
  • dokonywanie montażu sprzętu komputerowego i części zamiennych wynikających z bieżących potrzeb
  • ocena techniczna wyposażenia komputerowego i instalacji
  • wnioskowanie remontów, podmian, likwidacji oraz przeprowadzania procedury wyceny sprzętu
  • prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego oraz przechowywanie licencji i gwarancji zainstalowanych programów i sprzętu
  • prowadzenie spraw reklamacyjnych i napraw gwarancyjnych sprzętu komputerowego
  • współpraca z producentami zainstalowanych programów do obsługi firmy
  • koordynacja działań w zakresie typizacji i unifikacji sprzętu komputerowego


  • Komputery przenośne, notebooki, laptopy, netbooki

  • nadzorowanie i konfiguracja oprogramowania systemowego komputerów przenośnych do potrzeb pracy lokalnej, tj. konfiguracja drukarek, modemów, połączeń internetowych, współpracy z sieciami operatorów telekomunikacyjnych


  • Usuwanie awarii

  • sieci
  • sprzętu informatycznego
  • oprogramowania
  • systemowego
  • oprogramowania użytkowego


  • Helpdesk

  • telefoniczna i e-mailowa pomoc użytkownikom w prostych przypadkach
  • instruktaż użytkowników w zakresie obsługi sprzętu informatycznego oraz oprogramowania systemowego


  • Zapewniamy w zależności od potrzeb:

  • stałą opiekę serwisową w siedzibie Klienta zgodnie z ustalonym czasem reakcji na zgłoszenia
  • doraźną opiekę serwisową (pay-as-you-go) w siedzibie Klienta po wcześniejszym uzgodnieniu










  • Firma Logolap zajmuje się obsługą klientów w dziedzinie outsourcingu IT. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu infrastrukturą klienta, w skład którego wchodzi zarządzanie sieciami, (w tym: sieciami bezprzewodowymi), stacjami roboczymi, serwerami, łączami internetowymi utrzymując je w stałym działaniu. W przypadku awarii, serwisanci niezwłocznie przystępują do działania, pracując zdalnie bądź udając się na miejsce do klienta. Ponieważ nasza firma zajmuje się także serwisem i dostawami sprzętu komputerowego, jesteśmy w stanie zapewnić pełni zakres obsługi naszym klientom.